20.5.11

Bilmiyorum eşekler şanslı hayvanlar mı ama bence değiller. Ve ben de eşek şansına sahip bi insanım. Çok kritik bi dönemdeyim. Tembel olduğumdan. Sınıfta kalma gerçeğiyle karşı karşıyayım ve yaptığım her hareket aleyhimde delil olarak kullanılacaktır. Ben de işte tam vize haftası çalışmalıyım sıkı sıkı falan derken hasta oldum. Hem de baya kötü hasta oldum ve son 2 sınavıma giremedim. Rapor mapor derken neyse hallettim ve muhteşem öğrenci işlerimizin verdiği tek bilgiyle (23-27 Mayıs arasında bi tarihte mazeretlere girceksin.) evime döndüm annem beni iyileştirsin diye.

 Bu hafta Pazartesi baktım Salı baktım hala çıt çıkmıyo bizim adamlardan. Ne zaman yapcaklar sınavı ne halt yicem belli değil. Öyle olunca ben de yaydım götü tabi bekledim boş boş. Bugün aklıma geldi sonra hemen gittim koşa koşa okula baktım adamlar en sonunda karar vermişler hangi tarihte yapıcaklarına. Karar vermişler ama.. Biri pazartesi günü saat 10'da, diğeri 3'te! Derinden bi 'sıçtık' nidası geldi tabi içimden. Sinirlendim panikledim. Ve bugün bu haberi aldıktan sonra da niyeyse çalışmadım..

İşte böyle de tembel bi insanım. Ah ben küçükken böyle miydim, hep üç yıldız alırdım.. Hey gidi!

Hiç yorum yok: