19.5.11

Canım acayip sıkılyor ve ben şu an ne halt ediceğimi bilmiyorum. Daha önce 8937483549 kere blog açıp kapatmış, bazılarının şifrelerini unutmuş biri olarak artık aynı şeyleri tekrarlamaya başlarsam size de bi yerlerden aşina gelirse aa bu hırsız bak şurdan bunu çalmış bişeyapmış önce o demiş falan diye ortalığı karıştırmak yok. Şimdiden anlaşalım. Ayrıca şu blog olaylarında başına bi milyon tane iş açan biri olarak bundan sonra son derece sıkıcı ve gereksiz şeyler yazmak niyetindeyim. Benden söylemesi.

Bugünlük yazıcak bi şeyim yok sanırım. Bütün gün Pringles yedim. O kadar. Yarın görüşürüz.

Ayrıca 8937483549 tane blog açtım. Hala başlık bulma konusunda korkuncum. Eminim 80 kere daha değiştiririm ben bunu. Düşünmekten gına gelince uydurdum bi şeyler.

2 yorum:

Alchemist dedi ki...

o değil de , 8937483549 sayısını ikinci defa yazarken bakarak tek tek mi yazdın kopyalayıp yapıştırdın mı? ehuehaheh

whitishgrey. dedi ki...

evet :D ahahah